Thursday, February 10, 2011

LORI PASIR YANG KEJI

Dengan rasa yakin tanpa was-was, aku menganugerahkan gelaran Kenderaan Paling Keji Atas Jalanraya Malaysia bulan ini adalah LORI PASIR sebab:

1. Gaya pemandunya memandu dengan bersahaja tanpa menghiraukan kenderaan lain.
2. Memandu dengan laju macam kos pembinaan jalan tu semuanya dia yang tanggung (aku punya jalan, aku punya suka la nak laju).
3. Muatan pasir + air lumpur berjejeran jatuh keatas jalan. Kenderaan lain yang berada dibelakang habis kotor kena air lumpur macam baru semalam join Rally Qatar.

Bukan bulan ni aje, aku yakin dia tapau anugerah ni untuk setahun sekaligus.
Tahniah!!

No comments:

Post a Comment

PENGEMBARAAN KE ANGOLA (Final)

Part akhir siri pengembaraan ke Angola ni dah lama aku fikirkan untuk di’publish’ ke dalam blog. Sela masa 2 tahun selepas part 3 disia...