Sunday, February 27, 2011

ANIMAL PLANET

Pukul 8 tepat aku memang dah terpacak depan tv dengan remote Astro ditangan. Aku 'On' tv & aku pilih channel tv untuk tengok berita perdana. Nak tau apa cerita Malaysia hari ni. Apa cerita revolusi kat Libya tu.

Oh, nampaknya berita penunjuk perasaan Hindraf kat K.L keluar dulu. Ok..Ok...bagus..tangkap je semua masuk lokap sebab ini kumpulan yang tersangat rasis dalam Malaysia. Berita seterusnya...PRK Kerdau & Merlimau. Oh, ok jugak sebab sekurang-kurangnya aku tau perkembangan terkini PRK terbaru ni.

Tapi aku heran la, apesal dari tadi berita perdana ni laporkan pasal parti A je. Parti B dia cerita jugak tapi memang stok 'hantam' gile-gile punya la. Hampir 15 minit jugak sesi 'bodek' melampau ni tersiar. Oh, kalau tak 'bodek' tak boleh survive bro...ok..ok...aku faham. Teruskan membodek, aku tengok channel Animal Planet lagi bagus.


No comments:

Post a Comment

PENGEMBARAAN KE ANGOLA (Final)

Part akhir siri pengembaraan ke Angola ni dah lama aku fikirkan untuk di’publish’ ke dalam blog. Sela masa 2 tahun selepas part 3 disia...