Sunday, January 5, 2014

Welcome 2014


Selamat Tahun Baharu 2014!!

Terima kasih pada insan-insan yang sudi membaca blog My World My View aku ni especially posting yang menceritakan live experience menunggang LC135 baharu. Begitu banyak komen yang diterima & alhamdulillah semuanya komen membina. Sejak 3 bulan yang lepas LC135 aku tak berjalan, terperap dalam rumah sebab aku makin kerap berulang ke tempat kerja dengan kereta. Naik motor memang penat.

Post paling hot dalam blog ni dah tentulah posting about Bandar Penawar Part 1 yang gaya penulisan aku agak tajam yang mana beberapa pihak mungkin tersinggung. Komen yang diberikan ada yang negatif tapi aku tetap lepaskan untuk publish. Bandar Penawar 2014 tak seperti Bandar Penawar 2010 waktu aku mula menetap. Projek perumahan tumbuh macam cendawan dengan harga rumah naik mendadak. Bandar Penawar yang dulunya kawasan hulu kini menjadi daya tarikan pelancongan sejak beroperasinya Senai-Desaru Expressway. Projek RAPID Pengerang juga merancakkan lagi aktiviti di Bandar Penawar. Disamping projek taman tema air, projek lapangan golf, pusat konvensyen dan bandar baru FELDA yang akan menyusul. Prospek Bandar Penawar pada masa hadapan sangat cerah.

Post terbaru aku pada April 2013, kemudiannya aku senyap hampir 8 bulan sebab kekangan masa & fokus pada kerjaya. Aku ada idea nak dicurahkan tapi tiada masa nak menaip. Aku nak kongsi pendapat tentang kenaikan kos sara hidup di tahun baru ni. Bincang pasal pro & contra cuti hujung minggu pada hari Jumaat & Sabtu. In Sha Allah dalam tahun ni aku akan ringankan jari menaip.


No comments:

Post a Comment

PENGEMBARAAN KE ANGOLA (Final)

Part akhir siri pengembaraan ke Angola ni dah lama aku fikirkan untuk di’publish’ ke dalam blog. Sela masa 2 tahun selepas part 3 disia...