Tuesday, December 28, 2010

Iswara oh Iswara...


Pagi ni aku bersiap nak pergi kerja macam selalu. Seusai menyarung kasut, aku angkat beg dan menghulurkan tangan pada isteri. Si isteri menyambut salam & mencium tangan tanda hormat. Dengan semangat yang agak berkobar, aku melangkah ke kereta Iswara hijau aku tu. Kunci bersadur perak aku benamkan kedalam lubang kunci...dengan sekali pulas sahaja pintu terbuka.

Aku duduk diatas kerusi kereta sambil tangan kiri cuba meghidupkan enjin kereta. Keceheeeeekkkkk...keceheeekkkkk.... Aik, kenapa lain macam sekali bunyi kokokan kereta aku pagi ni. Keceheeekkkkk...kecehekkkkkk...kecehekkkk..... Sah....ada yang tak kena. Semangat yang berkobar tadi terus jadi seperti arang terbakar. Dia buat hal lagiiiiiii...........

No comments:

Post a Comment

PENGEMBARAAN KE ANGOLA (Final)

Part akhir siri pengembaraan ke Angola ni dah lama aku fikirkan untuk di’publish’ ke dalam blog. Sela masa 2 tahun selepas part 3 disia...